Громадська організація

Запорізька Обласна Туристична Асоціація

(061) 212-39-22 Этот адрес электронной почты защищён от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра.

Відбувся вебінар з якості та стандартизації в туризмі

Представники ГО ЗОТА 9 - 10 листопада взяли участь у дводенному вебінарі «ЯКІСТЬ І СТАНДАРТИЗАЦІЯ В ТУРИЗМІ, ІНДУСТРІЇ ГОСТИННОСТІ І РОЗВАГ National Tourism Organization of Ukraine за підтримки Програма USAID «Конкурентоспроможна економіка Україні» для СХОДУ УКРАЇНИ - Київської, Донецької, Запорізької, Луганської і Харківської областей.

Ці безкоштовні вебінари були розраховані на представників: - Регіональних і локальних DMO - Структурних підрозділів по туризму ОДА - Структурних підрозділів по туризму органів самоврядування міст і громад - Туроператорів - Турагентів - Готелів, хостелів, сільських садиб - Велнес і спа-центрів - Ресторанів - Туристичних інформаційних центрів - Туристичних атракцій - Перевізників - Розважальних закладів - Пляжів - Яхт-клубів - Кемпінгів - Природних парків та заповідників.

Дводенний навчальний семінар був присвячений знайомству з міжнародними та національними стандартами в сфері туризму, які діють на території України і які можуть і повинні використовувати суб'єкти туристичної дяльності, об'єкти індустрії гостинності та розваг, щоб поліпшити свою конкурентоспроможність на національному і міжнародному ринку. Питання стандартизації, сертифікації, класифікації або категоризації об'єктів туристичної інфраструктури були і залишаються недостатньо розкритими і дуже часто незрозумілі для підприємців індустрії туризму. Але при цьому туризм об'єднує в собі ряд унікальних характеристик, які відрізняють його від інших секторів, і це впливає на якість загальної картини в процесі створення і реалізації туристичного продукту, адже туристичну послугу виробляють і споживають одночасно. У туроператора, готелю або цілої дестинації немає часу на виправлення помилок, важливо робити все добре з першого разу.

Туристичний продукт багатогранний і складається з різних ланок - окремих послуг, об'єднаних в ланцюг. Кожна ланка має значення і може змінити враження від турпродукту і навіть цілої дестинації. Якість і стандартизація часто у бізнесу асоціюється зі складними процесами і додатковим навантаженням на персонал. Але якості без етики не існує.Відповідальність і бажання все робити добре, з повагою до людей і навколишнього середовища - це питання етики. Адже саме в цій точці об'єднуються такі поняття як якість, стійкість, соціальна відповідальність і чесне підприємництво.

  • Туризм

    второе приоритетное направление стратегии регионального развития Запорожской области до 2015 года

  • 1
  • 2
  • Запорожский областной туристическо-информационный центр www.zotic.zp.ua

  • 1